T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BALIKESİR / KARESİ - Alişuuri İlkokulu

Haberler

Ara

24 Kasım Öğretmenler günü Serpil KESKİN öğretmenliğimizin rehberliğinde 2.sınıf öğrencilerinin hazırladığı 4.sınıf öğrencilerini destek verdiği bir programla kutlandı. Öğretmenlerimizden oluşan koro Öğretmen Marşını ilk günki heyecanla söylediler. Öğretmenlerimizi ve öğrencilerimizi tevrik ediyoruz.

4/B sınıfımızın öğrencileri "Tarihime Yön Veren Kahramanlar" temalı etkinlik yaptılar. Sınıf öğretmenleri Lütfiye EROĞLU rehberliğinde kıyafetleri ve makyajları ile kahramanlarımızı hatırlatan tüm öğrencilerimizi kutluyoruz. Başarılar diliyoruz

Lösemiye dikkat çekmek ve farkındalığı arttırmak aynı zamanda Lösemili çocukların tedavilerine destek sağlamak için Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı temsilcisi Hülya KIRMAZ siparişimiz olan takvimleri okulumuza teslim etti. Üzerinde Atamızın resmi olan takvimleri sınıflarımıza astık. Tedavi gören tüm çocuklara gönlümüzün onlarla olduğunu belirtip acil şifa diliyoruz. Bu yolda emek verenleri de tüm yüreğimizle kutluyoruz.

Kas

4/B sınıfı Sosyal Bilgiler dersi GEÇMİŞTE "BİZ" ünitesinde yer alan KÜLTÜRÜMÜZÜN ÖGELERİ"konusunu pekiştirmek için sınıfımızda büyüklerimizi misafir ettiler.Onlara sorular sorarak sözlü ve yerel tarihi görüşme yaptılar. Öğretmenimiz Lütfiye EROĞLU ve öğrencilerimizi tebrik ediyor başarılar dileriz.

Ara

Atamızın vefatının 85. yılında rahmetle, özlemle, minnetle ve şükranla andık. Programın hazırlanmasında emek veren öğretmen ve öğrencilerimizi kutluyoruz.

Kas

Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanlığı tarafından organize edilen Trafik Eğitim Parkı Etkinliği çerçevesinde okulumuz öğrencileri trafik kurallarını uygulamalı olarak öğrendiler. Katkı sağlayan, destek veren tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür ederiz.

Lösemiye dikkat çekmek ve farkındalığı arttırmak için Lösemili Çocuklar Sağlık ve Eğitim Vakfı temsilcileri okulumuzu ziyaret ettiler. Okul Müdürümüz Osman EFE de farkındalığı arttırmak için yakasına turuncu kurdalye takarak destek verdi. 2/B sınıfımızın öğrencileri topladıkları bağışları öğretmenleri Süleyman KIYAK rehberliğinde vakıf hesaplarına yatırdılar. Öğretmenimizi ve öğrencilerimizi bu duyarlı davranıştan dolayı tebrik ediyoruz.

Cumhuriyetimiz 100.yılı nedeniyle İlçemiz Ali Hikmet Paşa İlkokulu tarafından düzenlenen MANGALA yarışmasında 1.olan 4/A sınıfından Meyra Benan GÜNDOĞAN'a kupa ve madalya verildi. Ayrıca Okul Müdürü Osman EFE tarafından kendisine hediye takdim edildi. Öğrecimize başarılar diliyoruz.

Kas

En güzel, en özel, en anlamlı gün bugün. Cumhuriyet’imizin 100. yılına şahitlik eden biz ayrıcalıklı nesil olarak  çok şanslı ve çok mutluyuz. Ebed olsun, daim olsun, Cumhuriyetimizin 100 yılı kutlu olsun

Ekm

Akıl ve Zeka Oyunlarında MANGALA da Karesi Şampiyonu olan  4/A sınıfından Meyra Benan GÜNDOĞAN , Cumhuriyetimiz 100.yılı nedeniyle İlçemiz Ali Hikmet Paşa İlkokulu tarafından düzenlenen MANGALA yarışmasında 1. olarak yarışmayı kazanmıştır. Ayrıca yarışmaya katılım sağlayan öğrencimiz Elif Rüya ÖZTÜRK'ü ve öğretmenimiz Cahide GÜNGÖR'ü de tebrik ediyoruz.

4/B sınıfımızın öğrencileri, sınıf öğretmenleri Lütfiye EROĞLU rehberliğinde Bölgenin tek bilim merkezi olan Havran Bilim ve Teknoloji Merkezini ziyaret ettiler. Öğrenciler bilimin güzelliğini deneyerek öğrendiler. Kent müzesini de gezdiler. Tabi ki buraya kadar gelinipte Kahramanımız Kocaseyit ziyaret edilmeden olmaz dedik ve Kocaseyit Mahallesi'nde bulunan mezarına gidip dualarımızı ettik.

Katkı sağlayan Büyükşehir Belediyemize ve Havran Belediyesine çok teşekkür ederiz.

Ekm

Yavru kurtlarımız kara kalem tekniği ile İzci Selamını çizdiler. Anlamını da hayat felsefesi olarak hayatlarına uygulamaya söz verdiler. Sınıf öğretmenimiz Cahide GÜNGÖR rehberliğinde çalışmalarını sürdüren öğrencilerimize başarılar dileriz.

Valiliğimizin almış olduğu karar doğrultusunda yıkım kararı verilen Karesi Ortaokulu'nun öğretmen ve öğrencileri 16.10.2023 Pazartesi tarihinden itibaren okulumuzda eğitimlerine devam edeceklerdir.

Karesi Ortaokulu sabahçı, Alişuuri İlkokulu öğlenci olarak eğitim yapacaktır.

Ekm

Camiler Haftası nedeniyle Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Naşinde ERGÜN rehberliğinde 4.sınıf öğrencilerimiz ve öğretmenlerimizle İlimizin sembol eserlerinden olan Zağnos Paşa Camisini ziyaret ettik. Bizleri değerli bilgileriyle aydınlatan Karesi İlçe Müftümüz Hasan CANLI ve Din Hizmetleri Uzmanı Ahmet ÖZER'e çok teşekkür ederiz.

Yüzme Bilmeyen Kalmasın Projesi kapsamında 3.sınıf öğrencilerimiz yüzme öğreniyorlar. Emek veren öğretmenlerimize ve antrenörlerimize teşekkür ederiz.